Hledám uplatnění na pozici specialisty správy a vymáhání pohledávek formou home office a ideálně na částečný úvazek. V oblasti pohledávek mám více než 15 let praxe – od správy portfolií, analýzy bonity a komunikace s dlužníky, až po jednání s exekutory, soudy, insolvenčními správci a úřady. Mám zkušenosti jak s mimosoudním, tak soudním vymáháním, vedením agendy, administrativou a elektronickou komunikací. Jsem zodpovědná, pečlivá a samostatná, zvyklá pracovat na dálku a efektivně plnit úkoly bez nutnosti stálého dohledu. Preferuji stabilní dlouhodobou spolupráci, případně možnost práce na dohodu. ? Forma spolupráce: Home office ? Úvazek: Částečný (DPP / DPČ / zkrácený pracovní poměr) ? Praxe: 15 let v oblasti pohledávek a vymáhání
Dohodou Ústecký kraj (Louny)
Ústecký kraj Louny Dohodou
10.10.2025
74x
Hledáš práci nebo přivýdělek bez poplatků ? Chceš mít více peněz a více času pro rodinu? Napiš mi a povím ti víc informací. Ale lhát Ti nebudu, bez práce nejsou koláče. Jdeš do toho? Chce to trochu invence a práce na internetu, obejít známé, nebýt introvert a podělit se s ostatními o to co Ti ušetří čas a udělá radost. Pokud jsi se v tom našla, neváhej a napiš mi.
0 Kč Ústecký kraj (Teplice)
Ústecký kraj Teplice 0 Kč
1.08.2025
98x
Advokátní kancelář se sídlem Sokolská třída 966/22, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava, hledá zájemce na pozici asistentka insolvenčního správce. Požadujeme: - středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou - znalost práce na PC (zejména WORD, Excel, úprava textů, psaní všemi deseti) - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) V rámci pracovní náplně budete vykonávat činnost asistenta insolvenčního správce, a to v oblasti konkurzu a zejména insolvenčních řízení. Budete pracovat s programem pro insolvenční správce IRIS, internetovým bankovnictvím (navádění platebních příkazů), vést spisovou agendu jednotlivých dlužníků, komunikovat s dlužníky, věřiteli a státními orgány. Není vyloučena činnost při plnění pracovních úkolů v oblasti advokacie dle pokynů konkrétního advokáta. Výhodou je orientace v oblasti mezd. Nabízíme: - pracovní poměr na dobu neurčitou - stravenky - po uplynutí zkušební doby příspěvek na penzijní připojištění - po zapracování věrnostní odměny a prémie Pevná pracovní doba od 07:30h 16:00 hodin. Zájemci, nechť zasílají své nabídky včetně životopisu na emailovou adresu: ladislav.popek@akostrava.cz
Dohodou (Moravskoslezský kraj)
Moravskoslezský kraj Dohodou
12.06.2025
155x
Starší muž přijme asistentku, hospodyni a spolupracovnici v chovu koní v hřebčíně na samotě na okraji Praha 10. Plat dohodou. Ubytování na úrovni. Ludvík Hess, 602305139, www.hess.cz
Dohodou (Hlavní město Praha)
Hlavní město Praha Dohodou
2.06.2025
421x
Hledáme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje, která bude zajišťovat chod kanceláře, fakturaci, vedení pokladny, komunikaci s úřady. Požadujeme pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilitu, smysl pro týmovou práci, příjemné vystupování, řidičské oprávnění skupiny B, minimálně základní znalost práce na PC (MS Office), a uvítáme znalost cizích jazyků (není podmínkou). Nabízíme zázemí společnosti s dlouholetou tradicí, přátelské prostředí, podporu v dalším vzdělávání, prostor pro seberealizaci, jednosměnný provoz, volné víkendy, výši mzdy po zapracování 30 000,- Kč hrubého měsíčně s možností dalšího růstu. Místo výkonu práce: Roudnice u Hradce Králové Kontakt: Personální oddělení, tel.: 734869268, personalni@bazar-roudnice.cz
30 000 Kč Královéhradecký kraj (Hradec Králové)
Královéhradecký kraj Hradec Králové 30 000 Kč
25.02.2025
607x
Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví vyhlašuje v souladu s § 24 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na služební místo vrchní/odborný referent Místem výkonu práce je Praha. Služební místo je zařazené v 9. platové třídě. Termín nástupu dle dohody. Popis činnosti: • specializované činnosti v oblastech legální metrologie v rozsahu působnosti metrologie, • komplexní zabezpečení administrativně technických a provozně technických činností sekretariátu odboru, • vedení administrativní agendy na úrovni vedení odboru, • organizační zajištění agendy pracovníků odboru na základě rozhodnutí ředitele odboru, • hospodaření s prostředky odboru v přidělené finanční položce • v rámci plnění úkolů možnost vyslání na služební cesty, • plnění také jiných výše neuvedených povinností a úkolů, jejichž splnění je nezbytné pro plnění úkolů ÚNMZ. Požadujeme: • střední vzdělání s maturitou nebo vyšší odborné vzdělání • doporučená znalost anglického jazyka odpovídající 1. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka • odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita; • svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladů dle § 25 odst. 2 zákona 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů Platové zařazení: • 9. platová třída dle nařízení vlády ČR 304/2014 Sb. o platových poměrech státních zaměstnanců ve znění pozdějších předpisů, platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, s možností přiznání osobního příplatku; • Nabízíme: • pružnou pracovní dobu; • 5 týdnů dovolené; • po zapracování možnost práce z domova; • indispoziční volno v rozsahu 5 dnů • příspěvek na stravování (stravenka v hodnotě 170 Kč/den); • příspěvek na penzijní připojištění; • možnost odborného a jazykového vzdělávání Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo vrchní/odborný referent v oddělení legální metrologie ID 3100098" Více na: https://unmz.gov.cz/obecne/uredni-deska/nabidka-sluzebnich-mist/
0 Kč (Hlavní město Praha)
Hlavní město Praha 0 Kč
6.02.2025
1863x
ÚÚřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví přijme referenta do oddělení rozvoje a mezinárodní spolupráce odboru metrologie, Místem výkonu práce je Praha. Pracovní smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Pracovní místo je zařazené ve 12. platové třídě. Termín nástupu dle dohody. Popis činnosti: • analytická činnost v oblasti metrologie související s ochranou spotřebitele a vnitřního trhu; • metodická činnost v oblasti ochrany spotřebitele a vnitřního trhu s výrobky specifikovanými právními předpisy o dozoru nad trhem s výrobky a souvisejícími právními předpisy; • konzultační a koordinační činnost s jinými kontrolními a inspekčními orgány státní správy v oblasti o dozoru nad trhem s výrobky; • plánování, provádění a vyhodnocování kontrol v oblasti ochrany spotřebitele a vnitřního trhu vymezené právními předpisy o dozoru nad trhem s výrobky a souvisejícími právními předpisy. Požadujeme: • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu; • doporučená znalost anglického jazyka odpovídající 1. úrovni znalosti cizího jazyka; • zkušenosti v oblasti ochrany spotřebitele; • výborné komunikační schopnosti; • zodpovědnost, pečlivost a schopnost týmové spolupráce; • uživatelskou znalost s MS Office; • trestní bezúhonnost. Nabízíme: • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platový stupeň dle praxe v platovém tarifu od 28 650 Kč do 41 520 Kč, s možností přiznání osobního příplatku; • 5 týdnů dovolené; • pružná pracovní doba včetně částečného homeoffice; • příspěvek na stravování formou elektronických stravenek; • po zapracování možnost osobního příplatku (dle schopností a aktivity); • 5 dnů zdravotního volna (sick days); • možnost dalšího osobního rozvoje a odborného růstu (školení, kurzy, jazykové vzdělávání), Písemné nabídky se stručným profesním životopisem zasílejte do 28. února 2025 na adresu: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, oddělení Kanceláře předsedy Úřadu, Biskupský dvůr 1148/5, 110 00 Praha 1 nebo na e-mail: zamestnani@unmz.cz. Více na: https://unmz.gov.cz/obecne/uredni-deska/nabidka-sluzebnich-mist/
28 Kč (Hlavní město Praha)
Hlavní město Praha 28 Kč
6.02.2025
1028x
Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví vyhlašuje v souladu s § 178 odst.1 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na služební místo vedoucího oddělení notifikací technických předpisů odboru mezinárodních vztahů Místem výkonu práce je Praha. Pracovní smlouva se uzavírá na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené zaměstnankyně. Služební místo je zařazené v 13. platové třídě. Termín nástupu dle dohody. Popis činnosti: • Vedení oddělení a zajištění fungování kontaktního místa pro směrnici 2015/1535/EU a Informačního střediska WTO/TBT, tj. komunikace s Evropskou komisí, sekretariátem WTO/TBT, národními partnery a kontrola formální náležitosti oznámení apod. Požadujeme: • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním poměru; • Stupeň znalosti anglického jazyka Aj 2. stupeň • odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita; • svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladů dle § 25 odst. 2 zákona 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů Platové zařazení: • 13. platová třída dle nařízení vlády ČR 304/2014 Sb. o platových poměrech státních zaměstnanců ve znění pozdějších předpisů, platový tarif v rozmezí od 32 180 Kč do 46 820 Kč, s možností přiznání osobního příplatku; • Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, nejdéle do 7. 7. 2026) se zkušební dobou 6 měsíců. Nabízíme: • pružnou pracovní dobu; • 5 týdnů dovolené; • po zapracování možnost práce z domova; • indispoziční volno v rozsahu 5 dnů • příspěvek na stravování (stravenka v hodnotě 170 Kč/den); • příspěvek na penzijní připojištění; • možnost odborného a jazykového vzdělávání • možnost vykonání úřednické zkoušky Strukturovaný profesní životopis s požadovanými přílohami zasílejte na adresu: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, Biskupský dvůr 1148/5, 110 00 Praha 1 nebo na e-mailovou adresu zamestnani@unmz.gov.cz. Nebo prostřednictvím datové schránky zdkaa2i. Do předmětu e-mailové zprávy nebo na obálku
0 Kč (Hlavní město Praha)
Hlavní město Praha 0 Kč
27.01.2025
263x
Dokáže někdo dát práci invalidovi aniž aby licitoval o platu? (invalida přece peníze nepotřebuje - má vysoký důchod), aniž by si myslel že práce doma je zábava a volnost (vždyť jak ho bude kontrolovat - určitě se musí doma jen flákat) a aniž by mi nakonec řekl, že sice požadavky na práci splňuji, ale on přece jen hledá někoho do kalnceláře na plný úvazek ( a přitom volá mě, která hledám pouze částečný úvazek s prací z domova). Dík za přečtení, pochopení a případné nabídky, hezký den :) Martina
Dohodou Ústecký kraj (Louny)
Ústecký kraj Louny Dohodou
13.01.2025
5831x
Jsem certifikovaný odhadce cen nemovitostí a analytik obchodních případů (fyzických i právníckých osob, jejich bonity, rešerše osobních vztahů a provázaností) pro pohledávkové, investiční, detektivní a realitní společnosti, mám více než 20 let praxe v oboru. Jsem ČID 2. stupně s kombinovaným postižením a nutností práce z domova - takto pracuji již přes 12 let. Hledám práci na částečný úvazek 2-4h denně. Nabízím 100% spolehlivost, zkušenosti a loajalitu.
Dohodou Ústecký kraj (Louny)
Ústecký kraj Louny Dohodou
13.01.2025
1505x
Zapomeňte na starosti s chodem firmy a věnujte se pouze obchodu. Zajistím plnění Vašeho pracovního harmonogramu, sjednám schůzky, obvolám obchodní partnery i dlužníky s upomínkou úhrady opožděné platby, objednám materiál či jen nákup z ochodu do kanceláře nebo pro Vaši rodinu, domluvím opravu auta, nebo doporučím nejvhodnější leasing, vyhledám všechny informace o Vašem novém obchodním partnerovi, vytvořím firemní hlavičkové dokumenty, a mnoho dalšího. Mám kultivovaný hlasový i psaný projev.
Dohodou Ústecký kraj (Louny)
Ústecký kraj Louny Dohodou
13.01.2025
1453x
Jsem OZP, invalida II. stupně s 20. lety pracovních zkušeností v oblasti dluhů, pohledávek, insolvencí a jejich řešení. Výsledky mé práce se postupovaly do realitních, pohledávkových a detektivních společností. Dále jsem připravovala smlouvy, nabírala zaměstnance, spravovala jsem firemní stránky i chat, atd. Komunikovala jsem s institucemi, soudy, exekutory, věřiteli i dlužníky a to jak telefonicky, tak písemně. Hledám zaměstnání na HO, na 2-4 hodiny denně, pracuji takto již 15 let.
Dohodou Ústecký kraj (Louny)
Ústecký kraj Louny Dohodou
13.01.2025
1931x
Obchodná spoločnosť v Košiciach príjme šikovných uchádzačov - spolupracovníkov administratívneho smeru-asistentku/asistenta, /aj brigádnicky/ a obchodno - technického poradcu na personálne a na obchodné oddelenie. Možnosť okamžitého nástupu, popri zamestnaní ale aj popri materskej dovolenke. Práca vhodná nielen v kancelárii ale aj na doma. Flexibilný pracovný čas, 3 - 4 hod. denne. Každá informácia osobne na pohovore, nie písomne - čo je aj podmienkou.
37 289 Kč (Košický)
Košický 37 289 Kč
23.05.2024
3481x
Dobrý den, nabízím ověřený přivýdělek z domova, časem se můžete vypracovat i na hlavní příjem. Vhodnější spíše pro ženy, ideální pro maminky na MD/RD. Výplata na účet, možnost DPP nebo ŽL..:) https://z-maminky-podnikatelkou.cms.webnode.cz/
Dohodou (Plzeňský kraj)
Plzeňský kraj Dohodou
14.04.2024
3023x
Jste schopný organizátor, který i za krizové situace vše zvládne s chladnou hlavou? ANO? Pak hledáme právě Vás… vyzrálou osobnost se smyslem pro zodpovědnost, která zvládne ukočírovat distribuci ve svěřeném okrese Zlín. Jaká práce na Vás čeká? ● dostanete na starosti svěřený tým koordinátorů a doručovatelů ● budete zajišťovat, aby byl Váš region obsazen šikovnými doručovateli ● zajistíte správné zaškolení týmu, budete dohlížet na jejich práci a denně s nimi komunikovat ● budete pracovat na počítači v MS office i v interních systémech ● nemine Vás ani vyhodnocování efektivity distribuce, analýzy a reporty Požadujeme ● máte alespoň částečně zkušenosti s vedením lidí ● máte organizační talent a jste spolehlivý/á, časově flexibilní a samostatný/á ● vlastníte řidičský průkaz sk. B ● jste komunikativní a máte přátelské vystupování ● práce na počítači pro Vás není problém (MS Office - Word, Excel, interní program) ● zvládáte stres a při prvním problému se nehroutíte Nabízíme ● dlouhodobé a stabilní zaměstnání na HPP ● nabízíme 25 dní dovolené a 2 sick days, kartu Multisport benefit, zvýhodněné O2 tarify, příspěvek na penzijní pojištění, zvýhodněný nákup tiskovin, dotované stravné, slevy na nákupy u našich partnerů a další benefity ● táhneme tu za jeden provaz, vzájemně si poskytujeme podporu, kvalitní zaučení je tedy základ ● místo práce: Šedesátá 7015, 760 01 Zlín ● nástup možný dohodou Zaujala Vás naše nabídka? POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS… … a staňte se součástí našeho týmu!!! Těšíme se na Vás Náborové oddělení První novinová společnost a.s.
0 Kč (Zlínský kraj)
Zlínský kraj 0 Kč
14.03.2024
929x
Hledáme asistentku do malé advokátní kanceláře v centru Brna. 6hod./den Požadujeme: výborný ČJ příjemné vystupování komunikativnost praxe výhodou ne podmínkou psaní vsemi 10 výhodou - ne podmínkou Zkrácený úvazek 6hod./den Životopis zasílejte na asistentkaak@post.cz
15 000 Kč (Jihomoravský kraj)
Jihomoravský kraj 15 000 Kč
21.02.2024
3108x
Hledáte práci, kde si sami budete určovat, kolik času jí budete věnovat? Pak jste zde správně! Nabízím přivýdělek pro zaměstnané, maminky na MD/RD, aktivní důchodce, nebo třeba pro studenty 18+! Práci můžete vykonávat odkudkoliv, kde máte internet a sami si určíte, jestli chcete pracovat na DPP nebo jako OSVČ. K práci potřebujete pouze telefon, nebo počítač a internet. Pro více informací mě kontaktujte. Budu se na vás těšit.
0 Kč (Ústecký kraj)
Ústecký kraj 0 Kč
12.02.2024
4883x
Už jste unavená z každodenního shonu, dojíždění a nestíhání? Máte rády svobodu a flexibilitu? Tato nabídka je přesně pro Vás! Připojte se k našemu týmu. Práce z domova je ten správný krok jak pracovat podle svých časových možností a trávit čas i se svou rodinou. - Dlouhodobá spolupráce - Prodej není nutností - Práce přes PC/ mobilní telefon - Pružná pracovní doba - Lehká administrativa - On-line školení zdarma Pro více informací mi prosím napište, ráda Vám odpovím na všechny otázky.
0 Kč (Hlavní město Praha)
Hlavní město Praha 0 Kč
14.01.2024
6091x
Dvě křesla firmy OKWIS (Buchenring 57, Hamburg) jsou 1 rok stará polohovací relaxační televizní křesla s funkcí masáže a topení a držákem na mobil . Barva je šedá/antracit. Rozsah je od polohy lehátka do polohy vystoupení z křesla při pohybovém omezení. Křeslo má dálkové ovládání (viz foto). Kabelové propojení nechám v celku. Pro každé křeslo potřebujete 2 el. zásuvky. Křesla byla zakoupena 25/10/2024 za 25 908 Kč. Prodejní cena za jedno je 4 500 Kč.
Jihočeský kraj Tábor 4 500 Kč
27.11.2025
169x
C.0157, Rok výroby 01.12.2004, Celková hmotnost 1.500 kg, Provozní hmotnost 1.125 kg, Doložnost 375 kg, Celková délka 7.747 mm, Délka karavanu bez oje 6.120 mm, Délka oje 1.350 mm, Celková šíře 2.330 mm, Celková výška 2.800 mm, Maximální rychlost dle TP 100 km/hod, Počet osob - spaní / lůžka 4, Předstan + konstrukce původní stav, Plynový sporák se 3 plotýnkami, Dřez s pákovou sklopnou / pevnou baterií, Lednice malá 12V/230V/plyn, Elektrické topení ULTRAHEAT, Rozvod topení po karavanu – rozfuk, Automatický piezzo zapalovač na plynové topení, elektrický bojler s napojením na rozfuk, Kazetové WC, Zásobník na splachovací vodu do WC z centrální nádrže, Elektrické splachování WC, Umyvadlo mimo koupelnu / sólo koutek, velká nádrž na vodu 40l, Nádrž na odpadní vodu - integrovaná / přenosná, TV jen příprava, Thermo roletky, Moskytiéry, Výsuvná anténa manuální s rozvodem včetně přípojky, Nájezdová brzda se stabilizátorem, Mover (pojezd) + DO ENDURO, Trakční baterie není nutno doplnit, box na baterii a nabíječka 230V, Plechové disky / počet děr - 5x, Pneumatiky / rozměr 205/65/R 15C 102/100T, Držák na plynovou lahev / počet uchycení - 2 lahve, Klička na stabilizační nohy, Přípojný kabel 230V v délce 1,5m, Přípojný kabel k vozidlu 13pin, Revize plynu, Karavan je přihlášen v ČR, má RZ - SPZ a STK, Celková kontrola karavanu servisním technikem, Provedeno čištění OZÓNU, Doplňující výbava - karavan částečně vybaven, Možnost namontování jakéhokoliv příslušenství dle vlastního výběru, Cena montáže 950,-Kč/hod, Informace ke karavanu - karavan je částečně vybaven - komisní prodej - pěkný a zachovalý stav - neváhejte a přijeďte co nejdříve, než vám tento pěkný kousek uteče! Vybavení - předstan včetně konstrukce + přístřešek - dveřní závěs proti hmyzu - mover s dálkovým ovládáním - plynová lahev ocelová 10 kg - koberec do předstanu - židle a stoleček – kanystry - přípojné kabely a další drobné vybavení Doplňující informace: Neváhejte nás kontaktovat nebo se osobně přijeďte podívat do naší provozovny v Radešově, okr. Náchod, kde vám vše rádi ukážeme a ochotně poradíme. Máme vlastní e-shop a servis, takže si můžete vybrat zboží v našem E-SHOPU a my vám ho následně namontujeme. Před příjezdem je nutné nás telefonicky kontaktovat. Poradíme, dodáme a namontujeme.
Královéhradecký kraj 229 000 Kč
25.11.2025
201x
Pronájem komerčního prostoru 110m² vchod s obou stran možno úprav prostoru vše na domluvě s majitelem,dobře dostupná lokalita prostor je možný jako sklad,obchod atd... Prostor bude do 14 dnů vyklizen možnost prohlídky,parkovací místa u objektu..Kauce 2×nájem služby 2000kč cena za vše 15500kč 602530715 volejte
Moravskoslezský kraj Ostrava-město 15 500 Kč
31.10.2025
378x
Hledáte příležitost si změnit život? Už vás nebaví přežívat v zaměstnání? Máte li chuť a zájem na změnu či alespoň na přilepšení k rozpočtu? Zvu vás na kávu, u kteréme si můžeme popovídat o možnostech spolupráce. tel.: 723 087 057
Jihomoravský kraj Brno-venkov Dohodou
25.09.2025
693x