INZERCE - BAZAR všech kategorií ZDARMA. Inzerce jedním klikem také do zahraničí.

submit submit
submit

INZERCE - BAZAR všech kategorií ZDARMA. Inzerce jedním klikem také do zahraničí.

Celkem nalezeno: 20 záznamů

Nalezeno v inzerátech (20)

product

Podnikání…? Jak na to…? aneb Kurzy pro veřejnost PEF MENDELU

Podnikání…? Jak na to…? – Odhalte cesty úspěšného podnikání na PEF MENDELU Jste odborníci ve svém oboru a chcete v něm začít podnikat? Ale s fungováním podniku, jeho řízením a ekonomickou stránkou podnikání jste se zatím příliš nesetkali? Pak je kurz právě pro Vás! Pro koho je tedy kurz vhodný? Pro fyzické osoby, které uvažují o založení firmy (zahájení podnikání) ve svém oboru a chtějí v základech rozumět i ekonomické stránce a řízení podniku. Obsah kurzu: V kurzu se dozvíte informace o tom, jak se stát OSVČ nebo jak založit podnik. Co je před zahájením podnikání třeba vyřídit, jaké existují živnosti a jaké právní formy podnikání, jaké nesou rizika a výhody. Na jaké daně se připravit. Co to je majetek a kapitál podniku, v jakých účetních výkazech se vykazuje a jak si spočítat, kolik peněžních prostředků na začátek mít k dispozici. Podíváme se na náklady a výnosy, hospodářský výsledek a ukážeme si, jak si spočítat, kolik a za kolik musím prodat, aby podnikání začalo vydělávat. Jaké existují základní metody pro hodnocení investice a jak si spočítat, kdy se investice vrátí. Podíváme se i na situaci na trhu a to, jak zhodnotit, zda podnikání najde své zákazníky. Organizace základního kurzu: Základní kurz je realizován na půdě Mendelovy univerzity v Brně. Pro otevření kurzu je podmínka minimálně 5 účastníků. Časová náročnost: 6 hodin. Cena: 1 560 Kč (1 290Kč bez DPH). Kurz je možné absolvovat i ve variantě II – jako dvoudenní.  Kdy první den probíhá Základní kurz a druhý den individuální propočty pro konkrétní podnikání. Cena dalšího dne 1 560 Kč (1 290Kč bez DPH). Ideální počet účastníků 5-7. Nabízíme i zkrácenou verzi kurzu – online (3 hodiny): V tomto případě je cena 593 Kč (490 Kč bez DPH). Pro otevření kurzu je podmínka minimálně 8 účastníků. Termíny sledujte zde, na našich webových stránkách a také na Instagramu @kurzyuma, nebo na FB stránce Ústavu managementu PEF MENDELU.

1 560 Kč (Jihomoravský kraj)

Podnikání…? Jak na to…? aneb Kurzy pro veřejnost PEF MENDELU

Jihomoravský kraj 1 560 Kč

24.08.2023 62161x

product

Společenská odpovědnost a udržitelnost organizací aneb Kurzy pro veřejnost PEF MENDELU

Společenská odpovědnost a udržitelnost je v současné době velmi diskutovaným tématem. V průběhu následujících let se tzv. nefinanční reporting, ukládající vybraným firmám povinnost zveřejňovat informace, jak si v oblasti společenské odpovědnost a udržitelnosti vedou, stane běžnou záležitostí. - Nevíte, co znamenají termíny a zkratky jako CSR, ESG, cíle udržitelného rozvoje, sustainability, due diligence, CSRD a mnohé další? - Chcete být lépe připraveni na budoucí standard ve společnosti? - Chcete lépe připravit Vaše zaměstnance? Pak je pro Vás tento kurz ideální. Přinese Vám základní informace o této problematice jak po teoretické, tak praktické stránce. Místo: Mendlova univerzita v Brně Cena: 1 290 Kč bez DPH. Nabízíme i zkrácenou verzi kurzu online (3 hodiny): V tomto případě je cena 490 Kč. Termíny sledujte na našich webových stránkách (https://pef.mendelu.cz/spoluprace/kurzy-pro-verejnost-na-pef-mendelu/) a také na Instagramu @kurzyuma, nebo na FB stránce Ústavu managementu PEF MENDELU.

1 290 Kč (Jihomoravský kraj)

Společenská odpovědnost a udržitelnost organizací aneb Kurzy pro veřejnost PEF MENDELU

Jihomoravský kraj 1 290 Kč

29.08.2023 5051x

product

Správci dat (Lačnov)

Weekamp Doors s.r.o. nabízí v obci Lačnov volnou pracovní pozici "Správci dat". Nástupní mzda je 30 000 – 36 000 Kč. Baví Vás práce na počítači? Rád/a byste využil/a svoji znalost angličtiny? Chcete mít možnost pracovat i z domu? V tom případě čtěte dále. Mezinárodní společnost Weekamp Doors s 19-letou tradicí hledá kolegu/kolegyni na pozici Správce dat. POŽADUJEME: střední škola, znalost angličtiny slovem i písmem úroveň B1 a vyšší, práce na PC: pokročilá úroveň Microsoft Excel, Word, Outlook, Teams, znalost ERP systému Microsoft Dynamics Navision nebo SAP výhodou, spolehlivost, vytrvalost, orientace na detail, týmový duch NÁPLŇ PRÁCE: vytváření nových kmenových dat a jejich sdílení s interními i externími stranami, sledování a zlepšování kvality stávajících kmenových dat, optimalizace pracovních procesů na základě obdržených požadavků, spolupráce na projektech s vývojáři a programátory, spouštění reportů a dohlížení na jejich správné fungování, příjemné vystupování, komunikativnost, schopnost spolupráce NABÍZÍME: stabilní zaměstnání, odpovídající mzdové ohodnocení, benefity (13. mzda, 2.000,- Kč měsíčně INFLAČNÍ BONUS, plně hrazené obědy, příspěvek na dopravu, právní poradenství, akce, večírky, jazykové kurzy, poukazy na masáž, do drogerie aj.), přátelské prostředí, podpora při zaškolování Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a přijďte na osobní pohovor, kde si vzájemně sdělíme vše, co nás zajímá. PRVNÍ KONTAKT: Telefonicky 8:00 - 16:00 paní Ing. Dominika Baklíková, tel.: 601 130 900, popř. email: d.baklikova@weekamp-doors.cz, nebo i osobně v sídle firmy, denně 8:00 - 15:00 hod.

0 Kč (Zlínský kraj)

Správci dat (Lačnov)

Zlínský kraj 0 Kč

8.06.2023 2433x

product

Provozní manažeři v oblasti energetiky a životního prostředí (Vsetín)

AB Solartrip s.r.o. nabízí ve Vsetíně volnou pracovní pozici "Provozní manažeři v oblasti energetiky a životního prostředí". Nástupní mzda je od 30 000 Kč. Směnnost: Jednosměnný provoz Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení) Hledáme pracovníka na manažerskou pozici - provozní manažeři v oblasti energetiky a životního prostředí - pro menší dynamicky se rozvíjející firmu zabývající se energetickou problematikou. POŽADUJEME: Vysokoškolské nebo středoškolské - životní prostředí. Výborná znalost českého jazyka. Zkušenosti na podobné pozici; min. 3 let praxe na vedoucí pozici; komplexní myšlení; flexibilitu; zvládání zátěžových situací; výborné komunikační dovednosti; prezentační dovednosti; vyjednávací schopnosti; kritický pohled; organizační schopnosti; schopnost motivovat druhé; pokročilé znalosti MS Office; řidičský průkaz sk. B. NÁPLŇ PRÁCE: Organizace činnosti firmy; řízení projektů; koordinace vytížení pracovních sil na jednotlivých pobočkách; monitoring obchodních příležitostí a projektů; pravidelný týdenní reporting. NABÍZÍME: Náročnou, ale zajímavou a stabilní práci v dynamickém týmu prosperující společnosti; platové ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem; přátelský a pracovitý tým; příjemné pracovní prostředí; moderní pracovní nástroje; možnost neustálého vzdělávání a zvyšování odborné kvalifikace; bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů. DALŠÍ BENEFITY: Bonusy/prémie. Auto i pro soukromé účely. Manažerský motivační program. Mobilní telefon, notebook. Stravenky/příspěvek na stravování. Vzdělávací kurzy, školení. Občerstvení na pracovišti. Možnost občasné práce z domova. Firemní akce. Vlastní organizace náplně práce. PRVNÍ KONTAKT: Výhradně e-mailem na: a.kocurkova@energyprukaz.cz Do výběrového řízení zařadíme kandidáty, kteří dodají aktuální CV a krátký motivační dopis. Vhodné kandidáty budeme kontaktovat telefonicky a pozveme na krátký osobní pohovor.

Dohodou (Zlínský kraj)

Provozní manažeři v oblasti energetiky a životního prostředí (Vsetín)

Zlínský kraj Dohodou

13.06.2023 3012x

product

Provozní ředitelé/manažeři v energetice (Vsetín)

AB Solartrip s.r.o. nabízí ve Vsetíně volnou pracovní pozici "Provozní ředitelé/manažeři v energetice". Nástupní mzda je 30 000 – 50 000 Kč. Směnnost: Jednosměnný provoz Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení) Hledáme pracovníka na manažerskou pozici - provozní ředitel/ka/manažer/ka menší dynamicky se rozvíjející firmy zabývající se energetickou problematikou. POŽADUJEME: Požadované vzdělání: Vysokoškolské nebo středoškolské. Požadované jazyky: Čeština (Výborná). Zkušenosti na podobné pozici; min. 3 let praxe na vedoucí pozici; komplexní myšlení; flexibilitu; zvládání zátěžových situací; výborné komunikační dovednosti; prezentační dovednosti; vyjednávací schopnosti; kritický pohled; organizační schopnosti; schopnost motivovat druhé; pokročilé znalosti MS Office; řidičský průkaz sk. B. NÁPLŇ PRÁCE: Organizace činnosti firmy; řízení projektů; koordinace vytížení pracovních sil na jednotlivých pobočkách; monitoring obchodních příležitostí a projektů; pravidelný týdenní reporting. NABÍZÍME: náročnou, ale zajímavou a stabilní práci v dynamickém týmu prosperující společnosti; platové ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem; přátelský a pracovitý tým; příjemné pracovní prostředí; moderní pracovní nástroje; možnost neustálého vzdělávání a zvyšování odborné kvalifikace; bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů. DALŠÍ BENEFITY: Auto i pro soukromé účely; Manažerský motivační program; Mobilní telefon, notebook; Stravenky/příspěvek na stravování; Vzdělávací kurzy, školení; Občerstvení na pracovišti; Možnost občasné práce z domova; Firemní akce; Vlastní organizace náplně práce. PRVNÍ KONTAKT: Výhradně e-mailem na: a.kocurkova@energyprukaz.cz Do výběrového řízení zařadíme kandidáty, kteří dodají aktuální CV a krátký motivační dopis. Vhodné kandidáty budeme kontaktovat telefonicky a pozveme na krátký osobní pohovor.

Dohodou (Zlínský kraj)

Provozní ředitelé/manažeři v energetice (Vsetín)

Zlínský kraj Dohodou

13.06.2023 2123x

product

Energetický specialista/ka - junior (Vsetín)

AB Solartrip s.r.o. nabízí ve Vsetíně volnou pracovní pozici "Energetický specialista/ka - junior". Nástupní mzda je 20 000 – 30 000 Kč. Směnnost: Jednosměnný provoz Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení) Hledáme pracovníka na manažerskou pozici - energetický specialista junior pro menší dynamicky se rozvíjející firmu, která se zabývá energetickou problematikou. POŽADUJEME: VŠ nebo SŠ vzdělání (např. stavební projekce, strojírenství, energetika, elektrotechnika nebo jiný technický obor). Pokročilá znalost MS Office podmínkou (zejména MS Word a Excel); Analytické a logické myšlení, spolehlivost, samostatnost; Zájem o práci v našem oboru a schopnost učit se nové věci; Řidičský průkaz skupiny B. NÁPLŇ PRÁCE: Zpracování PENB, energetických posudků, auditů a studií v návaznosti na zákon o hospodaření s energií. NABÍZÍME: Náročnou, ale zajímavou a stabilní práci v dynamickém týmu prosperující společnosti; platové ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem; přátelský a pracovitý tým; příjemné pracovní prostředí; moderní pracovní nástroje; možnost neustálého vzdělávání a zvyšování odborné kvalifikace; bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů. DALŠÍ BENEFITY: Bonusy/prémie. Auto i pro soukromé účely; Manažerský motivační program; Mobilní telefon, notebook; Stravenky/příspěvek na stravování; Vzdělávací kurzy, školení; Občerstvení na pracovišti; Možnost občasné práce z domova; Firemní akce; Vlastní organizace náplně práce. PRVNÍ KONTAKT: Výhradně e-mailem na: a.kocurkova@energyprukaz.cz Do výběrového řízení zařadíme kandidáty, kteří dodají aktuální CV a krátký motivační dopis. Vhodné kandidáty budeme kontaktovat telefonicky a pozveme na krátký osobní pohovor.

Dohodou (Zlínský kraj)

Energetický specialista/ka - junior (Vsetín)

Zlínský kraj Dohodou

13.06.2023 1750x

product

NEMECKÝ JAZYK - NEMČINA s Veronikou

!Hallo, Grüzzi Volám sa Veronika, som vyštudovaná učiteľka nemeckého jazyka. Od roku 2018 sa naplno venujem výučbe nemeckého jazyka. Pre koho sú kurzy určené? Pre všetkých, ktorý chcú ovládať nemecký jazyk alebo pracovať v nemecky hovoriacej krajine. Ponúkam doučovanie z tohto krásneho jazyka, pomôžem nájsť si k nemu pozitívnu cestu. Ako sa hovorí "Učiť sa ďalší jazyk, to je ako keby sa z vás stával iný človek." AKÉ KURZY PONÚKAM? Individuálne kurzy pre žiakov a študentov Individuálne kurzy pre dospelých Odborná nemčina Skupinové kurzy v malých skupinkách. Študenti sú pre mňa prvoradí, s láskou im odovzdávam svoje vedomosti a skúsenosti Jazyk pre mňa nie je len predmet v škole a študenti nie sú len študenti, ale priatelia, partneri, ktorým s láskou a vášňou odovzdávam svoje bohaté skúsenosti. Ku každému študentovi pristupujem profesionálne podľa požiadaviek a individuálnych potrieb! Nemčine sa venujem aktívne už veľa rokov a každoročne navštevujem na pár mesiacov Švajčiarsko. Nemecký jazyk učím ONLINE aj PREZENČNOU formou. PRIEBEH HODINY K hodine nepotrebuješ nič, v prípade potreby knihy, materiály Ti poskytnem ja! Potrebuješ len počítač, zoom/skype a dobrú náladu. CENA: PODĽA DOHODY! V prípade záujmu na kontaktuj správou. Teším sa na spoluprácu. :-)) Mit freundlichen Grüssen Veronika

Dohodou (Banskobystrický)

NEMECKÝ JAZYK - NEMČINA s Veronikou

Banskobystrický Dohodou

7.07.2023 3113x

product

Motivační teorie v praxi a osobní motivační diagnostika

Chcete posílit odvahu a důvěru? Zlepšit schopnost komunikovat vzájemné porozumění členů kolektivu, spolupráci a pochopit rozdíly v uvažování jednotlivců? Obsah kurzu: - Vysvětlení základních pojmů; důvody odlišné individuální motivace a chování. - Faktory nepůsobící jako motivace vs. skutečné motivátory: jak je rozeznat? - Motivace a její vliv na výkon, výkonnost, osobní zodpovědnost a odvahu při rozhodování. - Jak vést hloubkový rozhovor, výměna zkušeností, praktické příklady, řešení aktuálních problémů jednotlivce, ukázková vyhodnocení. - Techniky budování atmosféry otevřenosti a důvěry. - Motivační diagnostika: test, ukázkové vyhodnocení a skupinová práce; rozhovory mezi účastníky ve skupinách a moderovány lektorem. - Společná evaluace a nastavení dalšího postupu. Místo: Mendlova univerzita v Brně Cena: 1 290 Kč bez DPH. Nabízíme i zkrácenou verzi kurzu online (3 hodiny): V tomto případě je cena 490 Kč. Termíny sledujte na našich webových stránkách a také na Instagramu @kurzyuma, nebo na FB stránce Ústavu managementu PEF MENDELU.

1 290 Kč (Jihomoravský kraj)

Motivační teorie v praxi a osobní motivační diagnostika

Jihomoravský kraj 1 290 Kč

12.09.2023 65340x

product

Hledáme vhodného uchazeče na pozici referent oddělení rozvoje a mezinárodní spolupráce

ÚÚřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví přijme referenta do oddělení rozvoje a mezinárodní spolupráce odboru metrologie, Místem výkonu práce je Praha. Pracovní smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Pracovní místo je zařazené ve 12. platové třídě. Termín nástupu dle dohody. Popis činnosti: • analytická činnost v oblasti metrologie související s ochranou spotřebitele a vnitřního trhu; • metodická činnost v oblasti ochrany spotřebitele a vnitřního trhu s výrobky specifikovanými právními předpisy o dozoru nad trhem s výrobky a souvisejícími právními předpisy; • konzultační a koordinační činnost s jinými kontrolními a inspekčními orgány státní správy v oblasti o dozoru nad trhem s výrobky; • plánování, provádění a vyhodnocování kontrol v oblasti ochrany spotřebitele a vnitřního trhu vymezené právními předpisy o dozoru nad trhem s výrobky a souvisejícími právními předpisy. Požadujeme: • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu; • doporučená znalost anglického jazyka odpovídající 1. úrovni znalosti cizího jazyka; • zkušenosti v oblasti ochrany spotřebitele; • výborné komunikační schopnosti; • zodpovědnost, pečlivost a schopnost týmové spolupráce; • uživatelskou znalost s MS Office; • trestní bezúhonnost. Nabízíme: • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platový stupeň dle praxe v platovém tarifu od 28 650 Kč do 41 520 Kč, s možností přiznání osobního příplatku; • 5 týdnů dovolené; • pružná pracovní doba včetně částečného homeoffice; • příspěvek na stravování formou elektronických stravenek; • po zapracování možnost osobního příplatku (dle schopností a aktivity); • 5 dnů zdravotního volna (sick days); • možnost dalšího osobního rozvoje a odborného růstu (školení, kurzy, jazykové vzdělávání), Písemné nabídky se stručným profesním životopisem zasílejte do 28. února 2025 na adresu: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, oddělení Kanceláře předsedy Úřadu, Biskupský dvůr 1148/5, 110 00 Praha 1 nebo na e-mail: zamestnani@unmz.cz. Více na: https://unmz.gov.cz/obecne/uredni-deska/nabidka-sluzebnich-mist/

28 Kč (Hlavní město Praha)

Hledáme vhodného uchazeče na pozici referent oddělení rozvoje a mezinárodní spolupráce

Hlavní město Praha 28 Kč

6.02.2025 1024x